Introduktion til betalt annoncering på Facebook og Instagram
27. september 2022 - 23.55

Introduktion til betalt annoncering på Facebook og Instagram

Iværksætterdanmark & Homey Media præsenterer: Introduktion til betalt annoncering på Facebook og Instagram

Bliv klædt på til at komme i gang med betalt annoncering og opnå langt bedre resultater, end hvis du blot bruger ”Boost” knappen. På forløbet introduceres du til Facebook og Instagrams annoncecenter og lære at opsætte, justere og monitorere dine første annoncer. Der vil også være en gennemgang af Facebook og Instagram som platforme generelt for at sikre en grundlæggende forståelse for platformene, og hvordan de passer til de respektive målgrupper.

Workshopforløbet er for alle danske iværksættere, som ønsker at komme i gang med annoncering på Facebook og Instagram,og som enten stadig er på idé-stadiet, eller hvis virksomheder er stiftet efter d. 30/8/2016. CVR-nummer er altså ikke et krav.

Det er, bortset fra din tid og entusiasme, helt gratis at deltage.

Du vil helt sikkert få mest ud af forløbet, hvis du kan se dig selv i følgende:

Du ønsker at komme i gang med betalt annoncering på Facebook og Instagram, men har allerede en Facebookside og eventuelt en Instagramprofil tilknyttet din virksomhed. Du får mest ud af forløbet, hvis du er indstillet på, at annoncering koster penge, og du skal kunne afsætte et budget til det for at oprette dine første annoncer. Vi anbefaler, at du afsætter minimum 500 kr. til test af dine første annoncer.

  • Få en grundlæggende forståelse for annoncering på sociale medier.
  • Lær helt praktisk at oprette dine første annoncer.
  • Bliv skarp på hvordan du justerer og monitorerer dine annoncer, så du får fuld effekt af
    dine annoncekroner.

Du skal afsætte cirka en time imellem hver workshop til hjemmearbejde.

Hvis du efterfølgende bliver opmærksom på en specifik udfordring, når det kommer til digital markedsføring, kan du søge om mere specialiseret viden på vores NextStep-forløb.

Din guide på vejen fra god idé til god forretning:

Marie Vagn-Hansen er tidligere influencer og youtuber. I 2017 vandt hun Guldtuben for Årets Serie, og har siden startet eget firma, hvor hun hjælper både iværksættere og etablerede virksomheder med at styrke deres brand. Dette gør hun på daglig basis som Kreativ Chef hos Homey Media, hvor hun sammen med hendes team har hjulpet flere mindre lokale virksomheder samt større virksomheder såsom 7-eleven, Starbucks og Toyota med digital markedsføring.

Workshopforløbet finder sted følgende dage:

  • 28-09-2022 09.00 - 12.00: Online
  • 05-10-2022 09.00 - 12.00: Online
  • 12-10-2022 09.00 - 12.00: Online

Tilmeld dig her - tilmeldingsfrist 27-09 kl. 23.55