PER GREGERSEN, UDVIKLINGS- OG SALGSKOORDINATOR

Arbejdsopgaver

Pers arbejdsopgaver ligger primært i administration, medlemspleje, systemopbygning CRM m.m., strategiopfølgning og support i forhold til øvrige medarbejdere. Sekretariat i forhold til Erhvervsparring HER, mødebooking, og ikke mindst varetager Per praktiske opgaver på kontoret i samarbejde med kollegaen Lotte.

 

Baggrund

"Va ka æ gøje for dæ?" – det er der ikke alle der kan forstå – men Per kan,
for det æ synnejysk han er opvokset med. Det er en sætning Per Gregersen kan gøre brug af HER, og hvis du stadig ikke har gennemskuet den, så betyder det
”Hvad kan jeg gøre for dig?” – for Per kan gøre meget.

 

Med bred erfaring og mere end 30 år med ledelse, salg, markedsføring og kundepleje inden for mange brancher, er du i trygge hænder hos Per. Per er kendt for, at være løsningsorienteret. Gennem erfaring er sønderjyden i stand til at lytte og afdække dine ønsker og behov.