C. OPTIMERING AF HJEMMESIDE

Trænger virksomhedens hjemmeside til et løft, så giver denne pakke sparring på både indhold, design, søgemaskineoptimering (SEO) og anvendelse af analyser og statistik.

Der vil være tid til at arbejde konkret med forbedringer på nogle af områderne, hvilket aftales på baggrund af gennemgangen af hjemmesiden. (I alt 6-8 timers kreativt arbejde)

 

Pakken tilrettelægges og leveres således:

  • Et onlinemøde, hvor I afstemmer forventninger og lægger en god plan for opgaven og dit udbytte af pakken. Herunder konkrete aftaler om, hvad din kreative partner leverer, og hvad du selv skal gøre
  • 1-2 timers kreativt forarbejde og analyse, hvor konsulenten forbereder konkret feedback ift. hjemmesiden og udarbejder forslag til forbedringer
  • 1-2 timers arbejdsmøde, hvor virksomhed og konsulent sammen gennemgår analysen og lægger en plan for, hvad der skal forbedres – herunder hvad virksomheden selv forbedrer, og hvad konsulenten står for
  • 2-4 timers gennemførelse fra konsulentens side. Koordineret ift. virksomhedens egne delopgaver
  • Kort online evaluering og opfølgning

 

OBS. Pakken indeholder udelukkende konsulenttimer, og kan således ikke dække, hvis der viser sig behov for nye systemer, licenser, fotos/video, rettigheder eller andre ekstra omkostninger.

Efter det indledende onlinemøde, har både virksomhed og kreativ partner mulighed for at trække sig u/b, hvis kemi eller forventninger ikke passer sammen.

 

Husk at marketingpakken bevilges af HER, så inden du tager kontakt til leverandøren skal du have en bevillings bekræftelse.