E. EN HELT NY SALGSKAMPAGNE

Trænger virksomheden til en ny kampagne, der bryder med gamle vaner og afprøve nye metoder eller markeder, så indeholder denne pakke sparring og hjælp til at gennemføre en konkret kampagne, hvor målet er at løfte salget på en ny måde for virksomheden.

(I alt 6-8 timers kreativt arbejde)

 

Pakken tilrettelægges og leveres således:

  • Et onlinemøde, hvor I afstemmer forventninger og lægger en god plan for opgaven og dit udbytte af pakken. Herunder konkrete aftaler om, hvad din kreative partner leverer, og hvad du selv skal gøre
  • 1-2 timers arbejdsmøde, hvor virksomhed og konsulent sammen gennemgår de nuværende kunder, markeder, salgsformer og kampagner, samt drøfter virksomhedens ønsker og holdninger ift. konsulentens erfaringer og kompetencer. Der fastlægges desuden et budget for kampagnen – både ift. omkostninger og forventede resultater
  • 3-4 timers kreativt arbejde, hvor konsulenten forbereder den helt konkrete kampagne. Virksomheden forbereder samtidigt deres andel
  • 1 times kampagnemøde, hvor kampagnematerialet leveres til virksomheden og gennemførelsen sættes i gang
  • Kort online evaluering og opfølgning efter kampagnen

 

OBS. Pakken indeholder udelukkende konsulenttimer, og kan således ikke dække, hvis der viser sig behov for kampagnematerialer, annoncer, systemer, licenser, fotos/video, rettigheder eller andre ekstra omkostninger.

Efter det indledende onlinemøde, har både virksomhed og kreativ partner mulighed for at trække sig u/b, hvis kemi eller forventninger ikke passer sammen.

 

Husk at marketingpakken bevilges af HER, så inden du tager kontakt til leverandøren skal du have en bevillings bekræftelse.